12 500 läst ·
5 svar
13k läst
5 svar
Söker div prylar. Innerdörrar, fönster, altandörrar, kakel, diskho, blandare mm
Allt borde beställts typ för en vecka sen så snabba leveranstider är ett plus
Nån som har tips om några bra sidor där jag kan få en bra överblick över utbud och kostnader? Jag måste inte beställa allt från samma ställe
Fysiska butiker i stockholmsområdet funkar lika bra.
Tack på förhand för hjälp
Nån som har tips om några bra sidor där jag kan få en bra överblick över utbud och kostnader? Jag måste inte beställa allt från samma ställe
- Innerdörrar- några som inte är alltför tunna. Det känns inte som nåt jag vill lägga några onödiga pengar på
- Fönster och altandörrar- nån annan sida än www.bygglagret.se?
- Kakel och klinkers finns ju på massa ställen men jag känner inte att jag hittat det där klockrena stället där det är både snyggt och billigt...
- Badrumsprylar som tvättställ, handfat, badkar och blandare. Samma sak där. Det går att hitta snygga grejer överallt men det känns som om jag missar nån finfin hemsida där jag kan hitta allt 30%billigare
- Diskho och blandare - samma som ovan. Det kan inte vara meningen att en snygg diskho ska kosta 10 000...
- Skjutdörrar till garderob
Fysiska butiker i stockholmsområdet funkar lika bra.
Tack på förhand för hjälp
byggmax?
Beijer?
bauhaus?
Silvan?
K-rauta?
Tipset är att du på de "finare" ställena tar kontakt med en säljare och talar om hur mycket du ska ha och ber om ett prisförslag. Det som står i butiken brukar bli justerbart
Beijer?
bauhaus?
Silvan?
K-rauta?
Tipset är att du på de "finare" ställena tar kontakt med en säljare och talar om hur mycket du ska ha och ber om ett prisförslag. Det som står i butiken brukar bli justerbart
Finns en firma i Tärnsjö som säljer dörrar och fönster väldigt billigt, dom har mycket andra sortering (t ex en liten reva på insidan av karmen eller nåt). Vi har köpt 2 ytterdörrar och 5 innerdörrar av märket diplomat för ca 9000:-
Firman heter väl K-B gross eller nåt liknande, Inte precis nära till sthlm, men kan man tjäna flera tusen så är väl inte 8-9 mil särskillt långt
Firman heter väl K-B gross eller nåt liknande, Inte precis nära till sthlm, men kan man tjäna flera tusen så är väl inte 8-9 mil särskillt långt
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Första möbelprojektet, söker råd
Möbelsnickeri -
Söker tvättställsblandare med riktig sidodusch för hela kroppen.
Badrum -
Försöker göra elkostnadskalkyl på vardagliga prylar hemma
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m. -
Garaget - Byte av diverse gamla elprylar
El -
Diverse prylar !
Säljes, Uthyres & Skänkes