Det är väl bra att det finns siter som samlar yrkeskåren, men jag tror att man kan bli lika besviken (eller nöjd) om man anlitar en firma från dessa som om man "raggar upp" någon på gatan.
Alla företagare kan bli medlemmar om man bara betalar sina premier till försäkringsbolag och branschorganisationer. Det är inte liktydigt med kvalitet och finnish på de utförda arbetena.
Bra hantverkare behöver inte annonsera efter jobb. Så är det bara.