Hej! Hittade dessa 2 förmedlingar för hantverkare, den sistanämda har vi fått seriösa anbud från, men gud va många som ringde o erbjud sina tjänster. Hoppas nån har nytta av det.

www.spikifoten.se

www.kvickt.se
 
P
Det är väl bra att det finns siter som samlar yrkeskåren, men jag tror att man kan bli lika besviken (eller nöjd) om man anlitar en firma från dessa som om man "raggar upp" någon på gatan.
Alla företagare kan bli medlemmar om man bara betalar sina premier till försäkringsbolag och branschorganisationer. Det är inte liktydigt med kvalitet och finnish på de utförda arbetena.

Bra hantverkare behöver inte annonsera efter jobb. Så är det bara.
 
Stämmer nog , duktiga hanverkare behöver kanske inte marknadsföra sig. Använde "kvicktsajten" och många var riktigt tjatiga. Fast fick några napp med bra referenser o sånt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.