Nja, ouppvärmt och stoppning. Det blir ju kondens i någon mån och det kommer att märkas i soffan så småningom.
Jag skule inte gjort det, men det är min åsikt.
//Ronnie
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.