Tjena!
Har kollat runt lite och fastnat för Söderhill från Eksjöhus.
ville bara kolla ifall det finns någon som bor i ett söderhill hus eller vet någon?
Skulle väldigt gärna vilja se hur det ser ut invändigt
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.