Tjena!
Har kollat runt lite och fastnat för Söderhill från Eksjöhus.
ville bara kolla ifall det finns någon som bor i ett söderhill hus eller vet någon?
Skulle väldigt gärna vilja se hur det ser ut invändigt :D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.