Bygger nytt i Söderby Salem och kommit en liten bit på vägen, nu börjar massa frågor hopa sig såsom kvalitetsansvarig, tillvalen, leveranstider, inflyttningsdatum, produkalkylens riktighet mm Några fler som kommit en bit i detta område ? Jag har sett en hel del info snurra runt. Vi har ett Mod Solvik 618, letar garageleverantör, kvalitetsansvarig, tomtiordningsställandehjälp m.m. I övrigt känns allt kanon med område hus mm Bor i Salem idag.

// JK :)
 
Hej.
Vi också köpt hus/tomt i söderby.
Vi valde Trivselhus 531(etapp4).
Hur långt har ni kommit?Vi har fått bygglov precis.Köket är beställt och klart.
Huset skal levereras vecka 26 och inflyttning beräknas vara i mitten på november någon gång.Men det vet man ju aldrig.Bor i radhus i salem.
//Niclas och Lotta. :P
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.