Snyggt, elfa funkar alltid. Har du bestämt hur du ska göra med golvet? Jag velar mellan en diffusionsöppen golvfärg eller klinkers. Bauhaus har ett schysst klinkersgolv för ~60:-/kvm som jag troligen kommer lägga. http://www.bauhaus.se/pirite-gra.html