Nu när snön äntlgen håller på att försvinna bort från gräsmattorna så har jag sett att det har blivit snömögel istället.
Ska man låta det vara eller ska man kratta bort det?

Mvh LoK
 
Låt det vara, försvinner snart ändå-är ju ett vårtecken ! :D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.