L LoK #1 Medlem · 41 inlägg 27 mar 2005 08:54 LoK Medlem 41 inlägg 27 mar 2005 08:54 #1 Nu när snön äntlgen håller på att försvinna bort från gräsmattorna så har jag sett att det har blivit snömögel istället. Ska man låta det vara eller ska man kratta bort det? Mvh LoK
Nu när snön äntlgen håller på att försvinna bort från gräsmattorna så har jag sett att det har blivit snömögel istället. Ska man låta det vara eller ska man kratta bort det? Mvh LoK
M muppen #2 Medlem · 1 044 inlägg 27 mar 2005 11:41 muppen Medlem 1 044 inlägg 27 mar 2005 11:41 #2 Låt det vara, försvinner snart ändå-är ju ett vårtecken !