P plan-g #1 Medlem · Älvsborgs · 982 inlägg 22 jan 2025 22:40 plan-g Medlem Älvsborgs 982 inlägg 22 jan 2025 22:40 #1 Byter tak. Taket är ett mansardtak. Där taket bryter har snickarna snittat duken enligt bild för att få till uppviken. Jag förstår att det kan vara nödvändigt. Men är det inte en risk för läckage vid detta regn-utsatta ändläge? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #takpapp
Byter tak. Taket är ett mansardtak. Där taket bryter har snickarna snittat duken enligt bild för att få till uppviken. Jag förstår att det kan vara nödvändigt. Men är det inte en risk för läckage vid detta regn-utsatta ändläge? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Intet #2 Medlem · 6 886 inlägg 22 jan 2025 22:44 Intet Medlem 6 886 inlägg 22 jan 2025 22:44 #2 Nja. Inte så farligt. Det skall täckas av takpannor eller plåt. Som hempulare utan tidspress, hade jag lagt dom om lott.
Nja. Inte så farligt. Det skall täckas av takpannor eller plåt. Som hempulare utan tidspress, hade jag lagt dom om lott.