Tja!
Jag var i Finland i somras och började snacka med en man där som hyrde in sig på något snickeri som verkade vara i ett studieförbunds ägor. Han betalade några hundralappar i månaden och var där ibland flera dagar i veckan och jobbade, i enlighet med något schema där man kom överens med andra och så kunde man ha olika typer av medlemsskap osv. Nu tänkte jag att det kanske fanns något liknande i Sverige/Stockholm, i så fall skulle jag vara intresserad.
Känner någon till något?