Hej,
ett lite udda problem.
Kommer inte underfund med hur det är tänkt att diagonalen för
takkuporna ska monteras.
Ovanpå takstolarna ?
Infällda i takstolarna ?
Liggande ? Stående ?
:S
Klurigt kanske men säkert kommer forumets inteligentia att kunna
förklara saken....
Hade ju varit enkelt med vanligt sadeltaken utan kupor annars:P
Tacksam för svar
Hobbit
 
OTROLIG !!!

75 läser - ingen tycks veta något
 
Berliner
Hej,
har du råspont på taket, då behövs inga..


Berliner
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.