Hej,
ett lite udda problem.
Kommer inte underfund med hur det är tänkt att diagonalen för
takkuporna ska monteras.
Ovanpå takstolarna ?
Infällda i takstolarna ?
Liggande ? Stående ?
:S
Klurigt kanske men säkert kommer forumets inteligentia att kunna
förklara saken....
Hade ju varit enkelt med vanligt sadeltaken utan kupor annars
Tacksam för svar
Hobbit