Hej,
Köpte en begagnad Hitatchi C6BU2 som kom fram idag. Verkar funka helt OK men klyvkniven ser ut att inte riktigt sitta i linje med bladet. Den sitter kanske 1mm inåt. Finns det något sätt att justera den som jag missat eller ska den kanske sitta så? Om inte hur kan det komma sig att den sitter som den gör?
Köpte en begagnad Hitatchi C6BU2 som kom fram idag. Verkar funka helt OK men klyvkniven ser ut att inte riktigt sitta i linje med bladet. Den sitter kanske 1mm inåt. Finns det något sätt att justera den som jag missat eller ska den kanske sitta så? Om inte hur kan det komma sig att den sitter som den gör?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara