D
Fan då får jag ta ner skivhelvetet och kapa.

det är kök
 
Krilleman Krilleman skrev:
Avloppet till kök ut ur vägg i diskbänksskåpet sätter jag alltid så det blir ca 5cm fritt i underkant från skåpsbotten.

Då får vattenlåset plats ordentligt och man får dit den vattentäta plasten på ett bra sätt.

Beträffande vattnet så är det bara kika på hyr långa slangarna är på blandaren och sätta utgången för vattnet i den höjden. Ballofixerna som du använder i väggbrickan bygger upp några extra centimeter på det.
Om du har en bild på ett skåp med en sådan här installation och vill dela med dig av den, så hade jag blivit glad 🙂
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.