Tjenare!

Har fått stopp i toaletten.. bland annat.

Det började med att toaletten inte fylldes på med vatten när man hade spolat, och jag kikade om det kunde vara något med flotören eller dyligt, blev inte klokare och insåg att jag skulle få spola "manuellt" i några dagar. Jag ringde rörmokaren och han ska komma i veckan. Men igårkväll så hade jag gäster hemma och vi drack pilsner och käka gott och det blev även ett antal besök på toan.. iallafall, idag när jag vaknade så var toan halvfull upp till kanten och det flyter omkring skitkorvar. Inte så värst mysigt.. Jag har egen tank på gården som ej är full.. Hur gör jag ?

Tacksam för snabbt svar.

Att jag inte tänkt på det. Tack!

RoTe
Påfyllning av spolvatten och stoppet har inget med varandra att göra om du har en vanlig toa.
Du skriver att du har en "tank" på gården, har du ett vacumsystem?

T
Var det grottmänniskor som du hade på besök? Varför skiter man i en toastol som inte fungerar? Du sade väl till "gästerna" att toan var isönder?

RoTe
tank77 skrev:
Var det grottmänniskor som du hade på besök? Varför skiter man i en toastol som inte fungerar? Du sade väl till "gästerna" att toan var isönder?
Bjuder man hem folk utan en fungerande toa får man skylla sig själv? ;)

orparn skrev:
Påfyllning av spolvatten och stoppet har inget med varandra att göra om du har en vanlig toa.
B kan vara en följd av A, om det spolar dåligt pga brist på vatten kan det bli en pappersklump i "kröken"

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.