E embje #1 Medlem · 10 inlägg lördag 17:37 embje Medlem 10 inlägg lördag 17:37 #1 Hjälp! Jag spärrar/målar med Wall fix på mina väggar. Jag trodde jag fått bort all tapet som gick att få bort, men nu blir det såhär. Nästa steg är bredspackling. Kan jag fortsätta spärra eller måste jag ta bort mer tapet? Tacksam för snabba svar. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #hjälp #måla #målare #snabb-hjälp #spärrfärg
Hjälp! Jag spärrar/målar med Wall fix på mina väggar. Jag trodde jag fått bort all tapet som gick att få bort, men nu blir det såhär. Nästa steg är bredspackling. Kan jag fortsätta spärra eller måste jag ta bort mer tapet? Tacksam för snabba svar.
Bo arnold #2 Medlem · 933 inlägg lördag 17:47 Bo arnold Medlem 933 inlägg lördag 17:47 #2 Vänta till det har torkat tapeten sväller när den blir blöt men sträcker upp sig när det torkat sen borde färgen spärra mot fukt
Vänta till det har torkat tapeten sväller när den blir blöt men sträcker upp sig när det torkat sen borde färgen spärra mot fukt