Hej!
Är det någon som har tänkt bygga ett Huskvarna från SMålandsvillan? Det verkar vara deras första 2-planshus som påminner mycket om Villa Kalmar. påriset ligger på 1,6 mille och jag vet inte hur det star sig mot t.ex. Eksjöhus Trend som verkar vara ganska polulärt. Saknar någon form av balkong på Villa Huskvarna, det känns som om man inte riktigt utnyttjar möjlgiheterna med de två planen, utan har bara höjt väggarna på ett 1 1/2 planshus. Men så är det med modulhus.
Saknar golvvärme och möjlighet att bygga ihop garage med hus, blir ju en jättefin balkong ovanpå garaget ju
/S