Hej, kommer nog inhandla min första smarttv snart. Men skulle vilja veta vilka märken som Android som OS om någon har koll på det, och vilken version det i så fall är på dem?

mvh Per

Tycker alla jag har testet är sega begränsade. Kör nu med Apple TV.
Är ju inte svar på din fråga men i alla fall :)

Ursäkta att jag inte svarar på din fråga, men reflektera över möjligheten att välja TV fritt utan att begränsas av ev smarta funktioner och istället ha mediaspelaren externt. Det finns ju flera bra android-baserade spelare. Nvidia Shield har ju varit ett toppalternativ för den som vill ha Androidbaserat, vet dock inte om den fortfarande är "bäst".

MathiasS MathiasS skrev:
Ursäkta att jag inte svarar på din fråga, men reflektera över möjligheten att välja TV fritt utan att begränsas av ev smarta funktioner och istället ha mediaspelaren externt. Det finns ju flera bra android-baserade spelare. Nvidia Shield har ju varit ett toppalternativ för den som vill ha Androidbaserat, vet dock inte om den fortfarande är "bäst".
Kör Nvidia sheild själv och är sjukt nöjd. Men denna tv skulle mer bli ”vanlig tv tittar tv” så behöver ej många funktioner, därav vill jag det skall vara enkelt, och helst slippa en extra enhet eller kostnad. Men Sheild finns absolut med i tanken med

• Gilla
MathiasS
  • Laddar…
N Nygge72 skrev:
Kör Nvidia sheild själv och är sjukt nöjd. Men denna tv skulle mer bli ”vanlig tv tittar tv” så behöver ej många funktioner, därav vill jag det skall vara enkelt, och helst slippa en extra enhet eller kostnad. Men Sheild finns absolut med i tanken med
Hade köpt en xiaomi 4s om jag var du då.. Rätt billig och är som en shield fast långsammare. Finns billigt på t.ex bang good.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.