Vek mig och köpte Shelly på Kjell och Co idag, har idag 2st Theben Astro ur, som tänder utebelysning, det som sitter i fasadskåpet drar iväg med tiden, skiljer ca 15min på en vinter, så det blir osynk, nu blir det 2st Shelly med inbyggt Astro ur samt kopplingsur i appen..
 
Detta må vara det värsta tidur/astrour som finns! Helt horribelt krångligt!

Mycket bättre att gå på Plejd om man vill ha ett astrour monterat i dosa.

//Patrik
 
Menade du Theben eller Shelly? Theben uret funkade, men det verkar inte Shelly vilja göra..

Synd bara Plejd fanns med blåtand..
 
H Husqvarna220Ac skrev:
Menade du Theben eller Shelly? Theben uret funkade, men det verkar inte Shelly vilja göra..

Synd bara Plejd fanns med blåtand..
Fejsbook förstår jag, men vad har du emot blåtand?
Fungerar utmärkt i det här sammanhanget.
 
H Husqvarna220Ac skrev:
Menade du Theben eller Shelly? Theben uret funkade, men det verkar inte Shelly vilja göra..

Synd bara Plejd fanns med blåtand..
Ursäkta, skulle varit lite tydligare. Syftade på ELJO Trend-uret som TS skrev om.
Theben gör suveräna astrour!

//Patrik
 
Ja, men har lite problem att tiden drar iväg på det som sitter utomhus, men lätt att ställa in.
 
Då måste man ha denna brygga, och blir väl bättre räckvidd på wi-fi, ger Shelly ett försök, samt prisvärda..
 
H Husqvarna220Ac skrev:
Theben uret funkade, men det verkar inte Shelly vilja göra..
Kan du berätta mer? Shelly ser ju bra ut, men du säger den funkar inte? Eller vad är det som krånglar?
 
Installerade Shelly igår, men Astro ur funktionen funkar ej, får tända manuellt, men den släcker som inställt 22.15.

Klickade runt i appen, får se imorrn 42min efter solnedgång..;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.