Herr Hysteres skrev:
Eftersom jag handlat lite verktyg på sistone kommer jag förmodligen med tiden få ytterligare en GOP 300 via Bosch poängkampanj. Om någon är intresserad av att köpa den till ett lämpligt pris så skicka ett PM.
Jag tittade precis igenom villkoren rik den där Bosch-kampanjen lite noggrannare än vad jag gjort innan. Något som jag inte observerat var att man tydligen måste ga alla inköpen på samma kvitto. Har du koll på det?
Jag tycker det känns som en väldigt begränsande regel, men det verkar vara så det står. Så för min del blir det bara en verktygslåda.
 
Ja jävlar, det har du helt rätt i. Där åkte man ju dit. Då blir det en verktygslåda för mig också då... och som hämnd blir den framtida sticksågen blir Makita LXT istället. Lite snålt av Bosch tycker jag faktiskt.
 
Herr Hysteres skrev:
Ja jävlar, det har du helt rätt i. Där åkte man ju dit. Då blir det en verktygslåda för mig också då... och som hämnd blir den framtida sticksågen blir Makita LXT istället. Lite snålt av Bosch tycker jag faktiskt.
Med tanke på den uppfattning man får av takten i ditt verktygsköpande känns det som Bosch begår ett misstag när du blir missnöjd ;).
 
  • Gilla
Herr Hysteres och 1 till
  • Laddar…
jonmo skrev:
Med tanke på den uppfattning man får av takten i ditt verktygsköpande känns det som Bosch begår ett misstag när du blir missnöjd ;).
Hahahahaha

Mycket roligt!
 
Jag måste få be att officiellt göra avbön från den uppfattning på vilken den här tråden en gång baserades. GOP 300 är faktiskt riktigt j-a bra att arbeta med även för mig. Och snabbkopplingen är värd att betala för. Jag ikläder mig säck och aska.
 
Någon som haft möjligheten att klämma på GOP 18V?


bosch-gop-18v-ec-monitoimikone.jpg
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.