9 375 läst ·
37 svar
9k läst
37 svar
Smålandsvillan Västervik bilder finnes
Fanken vad skumt!
Jag har än så länge bara tankat upp 22 bilder under Visninghuset!
Måste försöka få bukt med problemet på något sätt!
OM någon kommer på något så hojta till! Har provat på fler datorer men inte lyckats få fram felet!
Skicka gärna en skärmdump på hur det ser ut till wfbulk@hotmail.com så jag får se hur det ser ut!
Man skall inte behöva lägga upp sig som registrerad användare för att se bilderna, det skall gå ändå!
Skall lägga upp dem på en sida till för att se om det blir bättre! Återkommer med info imorgon kväll(sent!!!)
Mitt hus kommer imorgon kl. 07.00 så jag måste vara där och plåta när de lyfter det på plats!
Håll ut
så fixar jag det på något sätt!
I värsta fall kan jag maila bilderna till er!
maila till wfbulk@hotmail.se och meddela att ni vill ha dem utskickade!!!! Det tar ca 1.5-2MB med förminskningen jag gjort på dem!
Ha det gott så länge!
//Roger
SNAAAAAAAAAAART!
Jag har än så länge bara tankat upp 22 bilder under Visninghuset!
Måste försöka få bukt med problemet på något sätt!
OM någon kommer på något så hojta till! Har provat på fler datorer men inte lyckats få fram felet!
Skicka gärna en skärmdump på hur det ser ut till wfbulk@hotmail.com så jag får se hur det ser ut!
Man skall inte behöva lägga upp sig som registrerad användare för att se bilderna, det skall gå ändå!
Skall lägga upp dem på en sida till för att se om det blir bättre! Återkommer med info imorgon kväll(sent!!!)
Mitt hus kommer imorgon kl. 07.00 så jag måste vara där och plåta när de lyfter det på plats!
Håll ut
I värsta fall kan jag maila bilderna till er!
maila till wfbulk@hotmail.se och meddela att ni vill ha dem utskickade!!!! Det tar ca 1.5-2MB med förminskningen jag gjort på dem!
Ha det gott så länge!
//Roger
SNAAAAAAAAAAART!
På min gammeldator, som med nöd och näppe går att starta, lyckades jag äntligen se bilderna!
Kan det vara ngt i min nya dators säkerhetsinställningar som gör att inget syns i den?
Nåja, hursomhelst - det var kul att se hur Smålandsvillans nya husmodell ser ut! Kul med lite nytänkande.
Kan det vara ngt i min nya dators säkerhetsinställningar som gör att inget syns i den?
Nåja, hursomhelst - det var kul att se hur Smålandsvillans nya husmodell ser ut! Kul med lite nytänkande.
Vad jag förstått av antal träffar på bilderna så är alla mest intresserade av bilder på köket! Kommer att lägga upp från fler vinklar om någon dag!
//Roger
Får se hur bandbredden räcker till på bilderna! Har 25GB överföring på sidan, får se hur länge det räcker till
//Roger
Får se hur bandbredden räcker till på bilderna! Har 25GB överföring på sidan, får se hur länge det räcker till
Snart kommer det lite fler bilder!! Huset kom idag på morgonen! Dimma och kallt vid 7 på morgonen stod vi vi tomten och väntade!
De kom igång vid 8-tiden och vid 9.30 var det klart med att ha lyft dit de två hussektionerna!
Åkte dit ikväll och då var takkupan på plats och taket med. Det verkar fanken vara vara takteglet kvar!
Grymt härligt att det äntligen snart är överlämning av nycklarna!
Tog en massa bilder idag på hur det går till när de lassar av huset! Grymt imponerande var det i alla fall!
//Roger
De kom igång vid 8-tiden och vid 9.30 var det klart med att ha lyft dit de två hussektionerna!
Åkte dit ikväll och då var takkupan på plats och taket med. Det verkar fanken vara vara takteglet kvar!
Grymt härligt att det äntligen snart är överlämning av nycklarna!
Tog en massa bilder idag på hur det går till när de lassar av huset! Grymt imponerande var det i alla fall!
//Roger
Har lagt upp en grupp på Yahoo där jag tankat upp alla bilderna!
http://groups.yahoo.com/group/vastervik
Man måste registrera sig för att komma åt bilderna!
Vet inte hur man kommer förbi det med registreringen.
Men vill ni inte uppge era riktiga uppgifter så hitta på nåt, men jag tror att mailen måste vara riktig för att man skall kunna aktivera kontot.
Jag har även tankat upp en del bilder på grunden, när huset kommer och hur det så ut dagen efter........det går snabbt som fanken!
Jag var inne och gick i huset idag och man längtar som fanken!!!!
Om ni undrar något ställ bara frågan här eller maila till:
wfbulk@hotmail.com
//Roger
Snaaaaaart!
http://groups.yahoo.com/group/vastervik
Man måste registrera sig för att komma åt bilderna!
Vet inte hur man kommer förbi det med registreringen.
Men vill ni inte uppge era riktiga uppgifter så hitta på nåt, men jag tror att mailen måste vara riktig för att man skall kunna aktivera kontot.
Jag har även tankat upp en del bilder på grunden, när huset kommer och hur det så ut dagen efter........det går snabbt som fanken!
Jag var inne och gick i huset idag och man längtar som fanken!!!!
Om ni undrar något ställ bara frågan här eller maila till:
wfbulk@hotmail.com
//Roger
Snaaaaaart!
Nåt som jag är intresserad av är vilka fördelar/nackdelar detta huset har gentemot den närmaste konkurrenten, mariannelund? Det skiljer ju en del i pris och för den prismedvetne är ju detta ganska väsentligt. Några spontana funderingar jag har...
* Vardagsrum... Vet inte om det är en fördel att ha ett vardagsrum med så många fönster på framsidan, som är fallet med västervik? Däremot ser det ut som det är enklare att inreda detta vardagsrummet än mariannelunds.
* kök... perfekt att ha köket i närhet till baksidan. Däremot tyfcker jag att det rullande köksön förbrukar alldeles för mycket utrymme jämfört med en konstruktion då man skulle byggt en "fikabardisk" vinkelrätt med fönstren. Dvs att låta diskbänk o dylikt ha en L form och flytta altandörren åt höger.
Men jag tycker att båda köken har alldeles för lite "användbara" bänkytor.
* Annat... mindre element i v-rummet i västervik.
Nåt annat som ni andra kan komma på? Det är mycket pengar för de få extra m2 som skiljer dessa husen åt.
/Henrik
* Vardagsrum... Vet inte om det är en fördel att ha ett vardagsrum med så många fönster på framsidan, som är fallet med västervik? Däremot ser det ut som det är enklare att inreda detta vardagsrummet än mariannelunds.
* kök... perfekt att ha köket i närhet till baksidan. Däremot tyfcker jag att det rullande köksön förbrukar alldeles för mycket utrymme jämfört med en konstruktion då man skulle byggt en "fikabardisk" vinkelrätt med fönstren. Dvs att låta diskbänk o dylikt ha en L form och flytta altandörren åt höger.
Men jag tycker att båda köken har alldeles för lite "användbara" bänkytor.
* Annat... mindre element i v-rummet i västervik.
Nåt annat som ni andra kan komma på? Det är mycket pengar för de få extra m2 som skiljer dessa husen åt.
/Henrik