3 037 läst ·
8 svar
3k läst
8 svar
Smal fullutdragslådemodul från IKEA?
På sidan 20 i IKEA-kökskatalogen (ganska mitt i bilden, under blomkålen) finns ett smalt skåp med tre fullutdragslådor. Det ser ut att vara max 30 cm brett, kanske ännu smalare.
Är det någon som hört något om detta? Är det något nytt som ska komma? Finns inget som liknar detta varken i produktkatalogen eller på hemsidan.
Borde ju vara perfekt att ha de små återvinningskärlen i, plus diskborstar och annat smått...
Är det någon som hört något om detta? Är det något nytt som ska komma? Finns inget som liknar detta varken i produktkatalogen eller på hemsidan.
Borde ju vara perfekt att ha de små återvinningskärlen i, plus diskborstar och annat smått...
Har funnits hela tiden på IKEA under flera år, om du har planeringsverktyget så ligger skåpet under "bänkskåp" och sedan under "högskåp", 30 cm är det minsta och är samma som på bilden!Sara_B skrev:På sidan 20 i IKEA-kökskatalogen (ganska mitt i bilden, under blomkålen) finns ett smalt skåp med tre fullutdragslådor. Det ser ut att vara max 30 cm brett, kanske ännu smalare.
Är det någon som hört något om detta? Är det något nytt som ska komma? Finns inget som liknar detta varken i produktkatalogen eller på hemsidan.
Borde ju vara perfekt att ha de små återvinningskärlen i, plus diskborstar och annat smått...
:-? Hittar inget?
Det är ju inget högskåp, utan ett bänkskåp, och det enda jag hittar med fullutdragsmekanism som är 30 brett är ett med hel front, inget med tre lådor?
Fast jag har nog inte den senaste versionen av inredningsverktyget, ska testa att ladda ner det nya...Fast har det funnits flera år är det ju konstigt ändå.
Är det jag som missar något uppenbart?
Det är ju inget högskåp, utan ett bänkskåp, och det enda jag hittar med fullutdragsmekanism som är 30 brett är ett med hel front, inget med tre lådor?
Fast jag har nog inte den senaste versionen av inredningsverktyget, ska testa att ladda ner det nya...Fast har det funnits flera år är det ju konstigt ändå.
Är det jag som missar något uppenbart?
"Bänkskåp" sedan "högskåp med utdragsförvaring". Mått på skåpet, höjd 70 cm, bredd 30 cm, djup 60 cm (FA116).Sara_B skrev::-? Hittar inget?
Det är ju inget högskåp, utan ett bänkskåp, och det enda jag hittar med fullutdragsmekanism som är 30 brett är ett med hel front, inget med tre lådor?
Fast jag har nog inte den senaste versionen av inredningsverktyget, ska testa att ladda ner det nya...Fast har det funnits flera år är det ju konstigt ändå.
Är det jag som missar något uppenbart?
Edit: Det var i det nya planeringsverktyget jag kollade i, i det gamla som du har ligger skåpet under "bänkskåp" och sedan "bredd 30"!!!
Får inte upp nya inredningsverktyget i datorn där jag sitter nu, men i produktbladet på nätet är FA 166 mycket riktigt 30 cm brett, men är avbildat med en hel front som man drar ut, inte 3 separata lådor...
Ser du på bilden i katalogen (sid 20, under blomkålen som sagt) är det ju något liknande FA 111, fast smalare. Eller är det så att FA 166 kan fås med 3 separata lådor istället för hel front? Får testa nya inredningsverktyget sen!
Ser du på bilden i katalogen (sid 20, under blomkålen som sagt) är det ju något liknande FA 111, fast smalare. Eller är det så att FA 166 kan fås med 3 separata lådor istället för hel front? Får testa nya inredningsverktyget sen!
Jag tycker att uttdragsskåpet på bilden ser ut att ha 40 cm bredd, men perspektivet gör att det ser smalare. Tror tyvärr inte att IKEA kommer med något smalt skåp med utdragsbackar eller lådor.
http://hoom-sthlm.blogspot.com/
http://hoom-sthlm.blogspot.com/
Tja, jag vet inte - spisen bör ju rimligtvis vara 60 bred ungefär, och då är skåpen till vänster om denna 40. Och nog är detta skåpet ännu smalare än skåpet bredvid spisen? Eller?halloy skrev:
Svårt det här med perspektiv...
Klicka här för att svara