Hej
Finns det någon härinne som fått en SMA STP X växelriktare installerad med paneler i tre olika väderstreck eller olika takvinklar ? Hur fungerar det för er ?
/M
 
Bumpar upp denna tråd.
Någon som har verklig erfarenhet av dessa ?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.