9 777 läst ·
5 svar
10k läst
5 svar
Slutpriser Movehome..
Hej,
Jag och sambon kollar på hus #19, vi har byggt online och fick slutpriset 1 977 800 kr.
Jag undrar, ni som har byggt med Movehome, vad har era slutpriser hamnat på bortsett från att köpa tomten och ansl.avgifter..
Tacksam för svar.
Mvh Robin
Jag och sambon kollar på hus #19, vi har byggt online och fick slutpriset 1 977 800 kr.
Jag undrar, ni som har byggt med Movehome, vad har era slutpriser hamnat på bortsett från att köpa tomten och ansl.avgifter..
Tacksam för svar.
Mvh Robin
Hej,
Vi har inte börjat bygga än men vi har ju skrivit på slutbeställningen och då har vi priset: 2 341 950 kr (inkl garage) vi har gjort en hel del tillval dock. Ingen inredd övervåning. Totalt kommer nog slutsumman hamna på runt 2,9 milj. (Tomt, markarbete, byggherre kostnader osv)
//Alexandra
Vi har inte börjat bygga än men vi har ju skrivit på slutbeställningen och då har vi priset: 2 341 950 kr (inkl garage) vi har gjort en hel del tillval dock. Ingen inredd övervåning. Totalt kommer nog slutsumman hamna på runt 2,9 milj. (Tomt, markarbete, byggherre kostnader osv)
//Alexandra
Hallå där! Jag har precis skrivit på en Move19 med garage. Oinredd övervåning som jag ska göra själv. Ska göra lite annorlunda än vad som skulle göras om MH skulle göra övervåningen.
Med tomt ligger jag på 3.1milj och då valde jag i stort sett alla tillval som går att välja.
Med tomt ligger jag på 3.1milj och då valde jag i stort sett alla tillval som går att välja.
Hej! Tack för era svar. Vart i landet bygger ni? Vi har iofs kollat utan garage men också oinredd övervåning. Tomt kostar ca 500 000:- här i Eskilstuna.
Med huset och tomten på 3.1milj, är anls.avgifter, bygglov, lagfart, pantbrev osv också inräknade i det priset eller tillkommer det?
Och hur ser det ut för dig/er Alexandra på samma frågor?
Med huset och tomten på 3.1milj, är anls.avgifter, bygglov, lagfart, pantbrev osv också inräknade i det priset eller tillkommer det?
Och hur ser det ut för dig/er Alexandra på samma frågor?
Hej igen! Köpt tomt i Dalarna. Den går på 296000kr för 1200kvm. Plus anslutningar. Så det är ju där det skiljer lite!
3.1milj är med alla avgifter. Tomt, grund, mark. Pantbrev - Allt
3.1milj är med alla avgifter. Tomt, grund, mark. Pantbrev - Allt
Vi bygger i Lekeberg, tomt på 295000 inkl VA.
2.9 är inkl allt
2.9 är inkl allt
Klicka här för att svara