Hej.
Söker folk som har byggt hus med MoveHome och vad ni tyckte om det.
Skriv gärna vad som fick er att välja dom.
Bra erfarenheter och dåliga erfarenheter
 
  • Gilla
Carl Johansson och 1 till
  • Laddar…
CarinGustavsson CarinGustavsson skrev:
Hej.
Söker folk som har byggt hus med MoveHome och vad ni tyckte om det.
Skriv gärna vad som fick er att välja dom.
Bra erfarenheter och dåliga erfarenheter
Undvik!
De tar INTE ansvar för något som gått snett. De ljuger, och har vägrat att åtgärda bristerna sen 2-årsbesiktningen. Eller de ljuger och säger att de skickat dit snickare, men det har de inte gjort. Och det var de "små" bristerna. De stora bristerna i huset har de sagt att de totalt skiter i (tex mögelskador).
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.