Har skickat in för att söka bygglov. Min hussäljare vill att vi skriver slutbeställning nu på måndag, alltså innan bygglovet är klart, så att inte leveransen drar ut på tiden. Tänkte be att få skriftligt på att köpet går tillbaka om bygglov inte godkänns, eller något liknande. Är det dumt att göra det i den ordningen? Vi får ju huset tidigare om vi gör husbeställning redan nu!