Hej

Skall skriva på slutbeställningen idag. Någon som har några erfarenheter att dela med sig. Vad bör man tänka på? vad kan man missa? Bästa valen

Har valt Vattenraditorer på övervåningen och Kamin för att få ner elförbrukningen.
 
Var noga med att läsa igenom allt så att allt stämmer med tapeter, tillval mm. Annars är det nog inte så mycket att tänka på. ???
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.