Hej GR!
Jag är ingen direkt erfaren husbyggare, men när jag har fått problem med vår entreprenör och ville ha en "oberoende" besiktning, har vänt mig till försäkringsbolaget som har försäkrat entreprenören och bad dem rekommendera någon. Hittils är jag helt nöjd med den kontakten. Allt har inte gått "min vägg", men jag har fått en förklaring som jag kan leva med för den biten och nu ligger föräkringsbolaget och pressar entreprenören att åtgärda felen.
Hälsningar,
C.