jonmo jonmo skrev:
Onsdag funkar. Har strikt spekulativt bokat bord 1945 (tidigast möjliga, så kan du slöjda en stund innan) på Tennstopet för käk och en öl. Erbjuder maximal gubbighet till ett överkomligt om än inte lågt pris.
Låter bra :)

Tips om loppis i centrala sthlm? :S

Vilken bok är det med beiget omslag?

Frustrator Frustrator skrev:
Låter bra :)

Tips om loppis i centrala sthlm? :S

Vilken bok är det med beiget omslag?
Den enda loppisen av rang i centrala Stockholm är väl Hötorget på helgen. Besöker den sällan då jag flyr stan så fort möjlighet ges, till sörmländska landsbygden.

Den beiga boken är tyvärr inte verktygsrelaterad, utan husguden NNTs "Skin in the game".

jonmo jonmo skrev:
Den enda loppisen av rang i centrala Stockholm är väl Hötorget på helgen. Besöker den sällan då jag flyr stan så fort möjlighet ges, till sörmländska landsbygden.

Den beiga boken är tyvärr inte verktygsrelaterad, utan husguden NNTs "Skin in the game".
Och på helgen är jag inte där :) Då stryker jag det.

Taleb, ah, står på listan att läsa lite av honom men listan är längre än tiden..

• Gilla
jonmo
  • Laddar…
jonmo jonmo skrev:
Onsdag funkar. Har strikt spekulativt bokat bord 1945 (tidigast möjliga, så kan du slöjda en stund innan) på Tennstopet för käk och en öl. Erbjuder maximal gubbighet till ett överkomligt om än inte lågt pris.
Blir ju topp!
Är det någon annan som är sugen på att hänga så gör det :)

Den spekulativa bokningen är på 4 pers. DM för namn på bokning.

Inga andra intresserade av Tennstopet? Då kommer jag få en riktigt bra lektion i hur man ska tänka kring att sålla bland verktygen.

Är det nu i kväll det handlar om, så är jag lite väl förkyld för att bli insläppt tyvärr. Fast det hade varit väldigt intressant att se personalens min när de får frågan: Är det ok att jag tar med mig kniv och yxa in och sitter med pungen framme när jag dricker öl?

• Haha
jonmo
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
Blev det här just en "Dricka öl med Frustrator"-tråd?

Var går du kursen? Jag hänger på NKS mån-tis och tors-fre i privata kläder pga upphandling...
Det finns plats ikväll som sagt...

• Gilla
tommib
  • Laddar…
tommib
Måste tyvärr avstå av familjeskäl.

• Ledsen
jonmo
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
Måste tyvärr avstå av familjeskäl.
Ta med familjen?

jonmo jonmo skrev:
Det finns plats ikväll som sagt...
Antingen så verkar vi för tråkiga, eller för farliga :)

• Gilla
jonmo
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.