Jag tänker anlita någon för att slipa upp vårt parkettgolv. Ca 60-70 kvm. Är det någon som har bra erfarenheter av någon firma i Trollhättan-Vänersborg - Uddevalla - Västkusten som är duktig - prisvänlig - pålitlig? Det är ju som ni ser mer slipning av ytskiktet pga solen har blekt golvet där mattor legat under åren. Några bra tips ??

: 2014-05-28 13.51.00.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
S
lite stora glipor i golvet.
men finns säkert någon slipar det ändå
 
Glipor kan man fylla med Mix & fill

Tror ingen tackar nej till jobbet pga gliporna, smörjobb skulle jag kalla det för :)
Synd det är så långt bort
 
  • Gilla
Mikael Nyman
  • Laddar…
2014-05-28 13.51.08.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


tror sprickorna är ganska få men skulle det behövas fyllas så är det väl någonting man gör före slipningen eller ?
 
Jag brukar slipa 2ggr sen spackla springorna och därefter slipa sista vändan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.