Tycker nog att det är en excenterslip du ska ha och inte en skakslip.
 
Tips på bra excenterslip för rimlig peng?
 
Kolla i några av hundratals trådar som tjötar om detta. Letar du riktig budget för att senare köpa upp dig kolla senaste numret av GDS som testar billiga excenterslipar.
 
Är nu i behov av en slipmaskin då det ska börja slipas väggar inför tapetsering nästa vecka.
Hade tänkt mig köpa en excenterslip med diameter 125.
Har ni några förslag?
Har själv kollat på Bosch pex 400 men tycker den ser aningen klumpig ut.
Har även kikat på metabo sxe 425 turbotec men inte läst några omdömmen om den. Är det någon som har den så skriv gärna vad ni tycker.
Det är bara att komma med förslag på maskiner ni kan rekomendera.
Tacksam för snabba svar då utbudet i denna stad man bor i inte är så stort så den måste nog beställas. Pristaket är satt till 2000:-
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.