7 617 läst ·
46 svar
8k läst
46 svar
"Sliparedag" med verktygsöl i Lund 3/9!
Tackar också för en riktigt trevlig dag, fast det var dåligt med Johnny Cash musik. Jättekul att få träffa lite byggahusare på riktigt.
Någon/några var lite nyfikna på mitt blå sandpapper med adhesiv på baksidan, det är detta jag kör med http://www.axminster.co.uk/hermes-self-adhesive-abrasive-film-ax834464
Någon/några var lite nyfikna på mitt blå sandpapper med adhesiv på baksidan, det är detta jag kör med http://www.axminster.co.uk/hermes-self-adhesive-abrasive-film-ax834464
Det var himla kul att träffas igen. Dessutom väldigt trevligt att det dök upp lite byggahusare som man inte träffat irl tidigare.
Tack till dig Daniel för du arrangerade det hela! Vill också passa på att tacka för att det var dåligt med Johnny Cash
Tack till dig Daniel för du arrangerade det hela! Vill också passa på att tacka för att det var dåligt med Johnny Cash
Stort tack Daniel för att du öppnade upp snickeriet för oss och för alla tips, råd och handfast hjälp — det blev en minst sagt lärorik dag!
Det var också väldigt roligt att få träffa er andra som också var med, inte minst under kvällen på Gloria's.
Sammantaget en väldigt trevlig och bra dag och kväll helt enkelt.
Kan en sliparedag vara tänkbar nästa vecka?
//Ronnie
Det var också väldigt roligt att få träffa er andra som också var med, inte minst under kvällen på Gloria's.
Sammantaget en väldigt trevlig och bra dag och kväll helt enkelt.
Kan en sliparedag vara tänkbar nästa vecka?
//Ronnie
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 695 inlägg
Även jag får tacka för gårdagen, var trevligt att träffa så många byggahusare samt att få se Daniels snickeri. 
Jag stämmer in i kören. Stort tack alla som var med igår. Ett extra tack till Daniel som arrangerade det hela.
Tack för länken Ola, det verkar vara ett bra alternativ till stenar. Blir nog till att testa nästa gång det beställs från Axminster.
Tack för länken Ola, det verkar vara ett bra alternativ till stenar. Blir nog till att testa nästa gång det beställs från Axminster.