Jag skulle också vilja, men kan tyvärr inte. Det var några sedan jag var med på verktygsölen i Lund. Hoppas att det kan bli något snart igen. Men ni som kan får ha det så roligt på lördag. :)

Nu har jag lyckats skapa en lucka i min kalender för att kunna vara med på lördag. Kommer nog inte kunna vara med riktigt från början dock. Gissar att jag dyker upp efter lunch.

• Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Bord beställt på Glorias, kyrkogatan 9 kl 19, andra våningen.

• Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Trälåda med byggverktyg: såg, hammare, elektrisk slipmaskin och andra redskap.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ahh, lådan är packad, och så går barnvakten och blir krasslig.
Ni får ha det så trevligt utan mig :(

• Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Tack allihop för en väldigt trevlig dag/kväll!

Tack själv för att vi fick gästa ditt snickeri. Är ditt fel att vi "tvingas" till diverse inköp... :)

Det var himla kul att träffas igen. Dessutom väldigt trevligt att det dök upp lite byggahusare som man inte träffat irl tidigare.

Tack till dig Daniel för du arrangerade det hela! Vill också passa på att tacka för att det var dåligt med Johnny Cash ;)

Stort tack Daniel för att du öppnade upp snickeriet för oss och för alla tips, råd och handfast hjälp — det blev en minst sagt lärorik dag!
Det var också väldigt roligt att få träffa er andra som också var med, inte minst under kvällen på Gloria's.

Sammantaget en väldigt trevlig och bra dag och kväll helt enkelt.

Kan en sliparedag vara tänkbar nästa vecka? ;)
//Ronnie

Även jag får tacka för gårdagen, var trevligt att träffa så många byggahusare samt att få se Daniels snickeri. :thumbup:

Instämmer i hyllningskören. Tack för ett mycket trevligt arrangemang och tack till alla som var med och gjorde det hela så trevligt. :thumbup:

Jag stämmer in i kören. Stort tack alla som var med igår. Ett extra tack till Daniel som arrangerade det hela.
Tack för länken Ola, det verkar vara ett bra alternativ till stenar. Blir nog till att testa nästa gång det beställs från Axminster.

Pysslarn skrev:
Kan en sliparedag vara tänkbar nästa vecka? ;)
//Ronnie
Bara att dyka upp, jag är här;)

• Gilla
Pysslarn
  • Laddar…
Mikael_L
nimhed skrev:
[bild]
Ahh, lådan är packad, och så går barnvakten och blir krasslig.
Ni får ha det så trevligt utan mig :(
Ahh, så fint du hade fixat det, med stabil låda och allt. :eek:

Tack för trevligt sällskap igår. Missade ju tyvärr huvudsessionen med slipandet då vädret var lite för rätt för att hoppa över målning av huset. Burgare och kvällprat gick an det med :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.