Hej
Hr haft asbestsanering i mitt badrum och nu är väggarna väldigt ojämna efter slipningen.
Är det något man kan påpeka för han som ska sätta våtrumstapet tror att det inte går att spackla utan att man måste ha gipsskivor. Kan man begära det av saneringsfirman eller är det bara att acceptera?
Hr haft asbestsanering i mitt badrum och nu är väggarna väldigt ojämna efter slipningen.
Är det något man kan påpeka för han som ska sätta våtrumstapet tror att det inte går att spackla utan att man måste ha gipsskivor. Kan man begära det av saneringsfirman eller är det bara att acceptera?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hobbysnickare
· Västra Götaland
· 1 474 inlägg
Vad är det dom slipat bort om man får fråga?
Renoverare
· Värmland
· 1 175 inlägg
Är lättbetong och svårt å slipa , men ja de va lite ojämnt , klart de går att spackla , men går lite mera spackel å tid bara ,, men ja absolut skulle de va gött å sätta på nya gips skivor , fäst de med fix på vägg å skiva ,H Helena Kr skrev:Hej
Är det något man kan påpeka för han som ska sätta våtrumstapet tror att det inte går att spackla utan att man måste ha gipsskivor. Kan man begära det av saneringsfirman eller är det bara att acceptera? [bild]
Hör med dem å fråga vilken tolerans de ska lämna på slip arbeten
Det kan du putsa upp. Är det källare skall du inte ha gips på väggarna.
Hobbysnickare
· Västra Götaland
· 1 474 inlägg
C-bruk?
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Hur kan jag dra åt muttrarna under blandaren helt?
Vatten & Avlopp -
Furugolv på betongbjälklag - underlag?
Golv -
Fylla igen glipa under ståldörrens tröskel (våtutrymme)?
Fyllnadsmassor -
Vilken typ av bruk sitter under plastfärgen jag slipat ned?
Byggmaterial & Byggteknik -
Avjämna slarvigt underarbete
Golv