1 881 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Släpvagn kontakt
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 895 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 895 inlägg
Välkommen till forumet.
Sitter kontakten på bilen eller på släpet?
Har du någon bild?
https://www.trailerhuset.se/trailer-montera-slapvagnskontakt <--- Kopplingsschema. Blå, dimljus kan du väl vara utan, men de andra 6 behöver du. Det jag möjligen kan tänka mig är att man kopplar ihop svart och brun (bakljusen) för att komma ner i 5 ledare.
Eftersom det redan verkar vara lite special så kan du nog inte lita på färgerna och måste mäta.
Sitter kontakten på bilen eller på släpet?
Har du någon bild?
https://www.trailerhuset.se/trailer-montera-slapvagnskontakt <--- Kopplingsschema. Blå, dimljus kan du väl vara utan, men de andra 6 behöver du. Det jag möjligen kan tänka mig är att man kopplar ihop svart och brun (bakljusen) för att komma ner i 5 ledare.
Eftersom det redan verkar vara lite special så kan du nog inte lita på färgerna och måste mäta.
Klicka här för att svara