Kl 10 på förmiddan en dag som denna steks jag, får sätta på flaktar och öppna fönster.
Huset är elementhus från 30-talet med plåttak från 80-talet. Om vi lägger om (bortsett tilläggsisolering); är det nån skillnad i värmegenomsläpp mellan plåt och tegelpannor?