Hej,
Jag och min fru har byggt ett hus. Tomten vi byggde på var sluttande så vi fyllde rätt friskt. Detta har medfört att det blev en rejäl slänt. Nu har vi bredvid vårt garage en platt yta där vi ska göra gräsmatta i vår. Finns det några tips på vad man kan göra för att få en tydlig och snygg kant mellan släntfot och gräsmattan. Sen är vi lite lost på vad man ska göra med själva slänten så om det finns idéer där tas det emot med öppna armar. Mur är fint som tusan men börsen klarar inte av det just nu.
Tack på förhand mina vänner.