Är i behov av en slangvinda till min kompressor och har kikat på Clas Olssons variant (http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=134361319) och undrar om den är prisvärd. Kan tänka mig att betala lite mer men inte de astronomiska summor som proffsvarianterna kostar.

Någon som har provat eller har något alternativ i prisklass ca 500:-.

9 meter räcker för mig och den ska vara självupprullande.
 
Jag har biltemas modell som ganska identisk ut, den fungerar väl hyfsat även om det går lite trögt att rulla in den sista metern.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.