Är i behov av en slangvinda till min kompressor och har kikat på Clas Olssons variant (http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=134361319) och undrar om den är prisvärd. Kan tänka mig att betala lite mer men inte de astronomiska summor som proffsvarianterna kostar.
Någon som har provat eller har något alternativ i prisklass ca 500:-.
9 meter räcker för mig och den ska vara självupprullande.