16 737 läst ·
24 svar
17k läst
24 svar
Slangvinda för 20-25 m 1/2” slang, vilken?
Intressant! Vet du vad den heter som inte viker sig? Är du förresten nöjd med den modellen för övrigt? Vissa klagar på att vissa Gardena-slangar är väldigt styva. Nu kanske det inte spelar så stor roll när man har dem i en slangvinda?tttomten skrev:
Jag är för närvarande inne på att beställa denna: https://www.kaercher.com/se/home-ga...formance-premium-slang-1-2-20-m-26453240.html
(inte billig, men verkar vara bra).
Mvh Jacob
Produkter som diskuteras: "bevattningssystem"
Bevattningssystem
Ett effektivt bevattningssystem kan spara tid och ansträngning, samtidigt som det hjälper till att hålla din trädgård eller grönsaksland friskt och frodigt.
Läs mer
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 296 inlägg
Jag har en lös grå-grön gardena slang som är mjuk och flexibel. Tycker den är trevlig.
Sen är slanguporullarens slang röd-grå/svart och styv. Gillar inte den riktigt. Och faktiskt är jag inte supernöjd med slanguporullaren. Trög att dra ur och utdragsspärren är jag inte vän med.
Deras rullvagn är annars ganska trevlig
Sen är slanguporullarens slang röd-grå/svart och styv. Gillar inte den riktigt. Och faktiskt är jag inte supernöjd med slanguporullaren. Trög att dra ur och utdragsspärren är jag inte vän med.
Deras rullvagn är annars ganska trevlig
Tror den är grå/blå, kommer inte ihåg så noga men vet att den salufördes som bra just mot att vika sig. Vid inköpet vad jag vansinnig på min förra slang somJ jake_plisken skrev:Intressant! Vet du vad den heter som inte viker sig? Är du förresten nöjd med den modellen för övrigt? Vissa klagar på att vissa Gardena-slangar är väldigt styva. Nu kanske det inte spelar så stor roll när man har dem i en slangvinda?
Jag är för närvarande inne på att beställa denna: [länk]
(inte billig, men verkar vara bra).
Mvh Jacob
Tack för svar!
Dock hann jag beställa den Kärcher slang igår kväll som jag länkade till.
Jag får återkomma med mina erfarenheter av den slangen.
Mvh Jacob
Dock hann jag beställa den Kärcher slang igår kväll som jag länkade till.
Jag får återkomma med mina erfarenheter av den slangen.
Mvh Jacob
Hej,
Tyvärr inte för min del, utan det blev Kärcher-slangen när jag bytte slang på min gardena-vinda. Jag ville bara passa på att ge feedback om den.
Klart nöjd än så länge! Bättre än den gardera-slang som följer med original till 35m automat-upprullaren. Viker sig bara om slangen är väldigt vriden. Inga problem med att det blir blåsor på slangen intill munstycket som jag hade på gardena-slangen. Jag har trycket liggande på fram till munstycket för jämnan och det klarar slangen trots att den ligger i gassande sol.
Rekommenderas helt klart!
Tyvärr inte för min del, utan det blev Kärcher-slangen när jag bytte slang på min gardena-vinda. Jag ville bara passa på att ge feedback om den.
Klart nöjd än så länge! Bättre än den gardera-slang som följer med original till 35m automat-upprullaren. Viker sig bara om slangen är väldigt vriden. Inga problem med att det blir blåsor på slangen intill munstycket som jag hade på gardena-slangen. Jag har trycket liggande på fram till munstycket för jämnan och det klarar slangen trots att den ligger i gassande sol.
Rekommenderas helt klart!
Är det den slangen som sitter på
https://www.bauhaus.se/vaggslangbox...dRlTCW13bl14uRoC1cYQAvD_BwE#go-to-description
?
https://www.bauhaus.se/vaggslangbox...dRlTCW13bl14uRoC1cYQAvD_BwE#go-to-description
?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden