Vilket bruk ska man använda om man ska slamma tegelfaden på huset?? Ska andvända Caparol färg efter, har hört att de är bäst och inget snack typ!! DE är helt enkelt bäst på tegel puts o målning, har jag hört!! Caparol butiken var inte öppen idag mén det kanske finns på andra ställen, Var? Vad heter det??