Vilket bruk ska man använda om man ska slamma tegelfaden på huset?? Ska andvända Caparol färg efter, har hört att de är bäst och inget snack typ!! DE är helt enkelt bäst på tegel puts o målning, har jag hört!! Caparol butiken var inte öppen idag mén det kanske finns på andra ställen, Var? Vad heter det??
 
Hej, Använd rödgrund alt a-bruk. 6mm tjocklek. Instruktioner o mtrl åtgång finns på förpackningen. Rödgrund hittade, jag i alla fall, endast på Beijer. Lycka till!

Mvh
Jihhha
 
K
Varför inte bara grunda och sen slamma med ett infärgat slamningbruk?

Rödgrund är ett a-bruk... 10/90/350
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.