Mikael_L
Ja, som rubriken lyder.
Jag har haft en burk stående hela vintern, svalt men troligen (förhoppningsvis :o) frostfritt.

Nu när jag kollade den idag så flyter det en cm vatten på ytan och färgen därunder påminner mest om gele.
Rör jag om så verkar det gå att röra ihop det, men jag måste nog köra med visp ett tag, i så fall.

Är det bara att röra ihop och sen använda, eller kan man /ska man koka ihop den igen :confused: , eller är det bara att kasta?

Det ärinte falu rödfärg, utan gysinges slamfärg.
 
Täcker den och känns som vanligt efter ihoprörsningen så går det utmärkt. Vi har gjort likadant.
 
Mikael_L
Ja då får jag prova att köra vispen ordentligt och provmåla lite.
Jag får väl låta det torka och examinera resultat med, för säkerhets skull.

Tack för svaret.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.