Uppför ett Myresjöhus i Sollentuna, som levererades i slutet av november förra året. Lockpanelen är skyddsgrundad och bör enligt Myresjöhus målas med täcklasyr eller alkydfärg. En färghandlare uppgav emellertid att det enligt hans bedömning inte var något problem att måla huset med slamfärg under sommaren 2005. Är det någon som är insatt i detta så är jag tacksam för råd.