Jag har provat Siemens lösning, den fungerar riktigt bra. Väldigt enkelt att använda, man väljer bara Skype menyn i telefonen och då kommer listan upp med alla kontakter och man kan se om de är online eller inte. Sedan är det bara att ringa som vanligt.
Rekommenderas varmt.
 
christianj skrev:
Jag har provat Siemens lösning, den fungerar riktigt bra. Väldigt enkelt att använda, man väljer bara Skype menyn i telefonen och då kommer listan upp med alla kontakter och man kan se om de är online eller inte. Sedan är det bara att ringa som vanligt.
Rekommenderas varmt.

Tack för svaret (hade glömt att kolla... :-[ )

Det kommer med största sannolikhet bli en sådan snart. Känns som en optimal produkt då man har vänner som ännu inte har konverterat till Skype.
 
Beemer skrev:
[länk]

Jag har köpt 503:an. Suveränt ljud, perfekt för Skype.

/Björn
Är säkert ett jättebra headset, men fördelen med dom två jag nämnde i början är att du har möjligheten att köra både Skype och "vanlig" telefoni i samma lur.
 

Absolut, det verkar smart! VoIP kommer starkt nu. Ville bara visa en enklare lösning för den som vill komma igång med Skype.
Men kör man SkypeOut tycker jag din lösning är rätt.

/Björn
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.