Är så trött på att mäklare aldrig tar ner sina skylar. Sen i maj har vi mängder med skylar runt omkring i området med ”Bostad söks i detta området” ”går du i sälj tankar” mm

Hur får man mäklarna att ta bort sina skylar? Tycker det är fult och ger ett skräpigt intryck.

Är ju inga spekulanter som använder skyltarna för att hitta till visningar nu för tiden utan detta är ju bara för att visa säljaren att de anstränger sig för att sälja.

1783857556589.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ta reda på var närmaste mäklare bor och sätt en ny skylt varje dag utanför mäklarens hus. Det hjälper inte problemet, men kan ge lite glädje ändå.

• Gilla
Dr.Mugg och 1 till
  • Laddar…
Magnus E K
Jag brukar aldrig gå in på Hemnet/Booli/Taköfverhufvudet utom när jag cyklat eller åkt förbi en till salu-skylt och blir nyfiken. (Fast ofta hittar jag ingen annons på nätet så då är det väl en kvarglömd skylt då.)

Farstatjej90
Ta inte bort dom. Förbättra dom med klistermärken med en qr kod som länkar till nåt roligt. Dom kommer försvinna av sig själva då...

• Haha
  • Gilla
Dr.Mugg och 3 till
  • Laddar…
sysmali
P Parkeringsvakten skrev:
Är så trött på att mäklare aldrig tar ner sina skylar. Sen i maj har vi mängder med skylar runt omkring i området med ”Bostad söks i detta området” ”går du i sälj tankar” mm

Hur får man mäklarna att ta bort sina skylar? Tycker det är fult och ger ett skräpigt intryck.
Jag håller med.

Nästan att man behöver flytta till ett mer exklusivt område med färre försäljningar.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.