Hej.
Jag ska på att gjuta in golvvärmeslang i garageplattan, då rören kommer stå oanvända tillsvidare då vi i dagsläget inte är på det klara med vilken uppvärmningsform vi ska ha så har jag börjat leta efter skyddspluggar som jag kan sätta på rören, bra så att tex inte smuts kommer in i rören.
Men var hittar jag dessa gummihättor enligt bild nedan, och vad brukar de kallas?
Jag har Ø16 rör om det är av betydelse.
Jag ska på att gjuta in golvvärmeslang i garageplattan, då rören kommer stå oanvända tillsvidare då vi i dagsläget inte är på det klara med vilken uppvärmningsform vi ska ha så har jag börjat leta efter skyddspluggar som jag kan sätta på rören, bra så att tex inte smuts kommer in i rören.
Men var hittar jag dessa gummihättor enligt bild nedan, och vad brukar de kallas?
Jag har Ø16 rör om det är av betydelse.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tyvärr bor jag inte i Jönköping, bara i Jönköpings län, det där är nått gamalt som följt med sen jag registrerade mig här.
Hittade på Ebay 30pack för 40kr.
Märkte dock att det satt en i varje ände på slangen så jag har iaf 4st av de 8 jag behöver.
Har så vitt jag vet ingen enbart vvs butik här i stan som riktar sig mot privatkunder.
Vilket ilandsproblem..
Märkte dock att det satt en i varje ände på slangen så jag har iaf 4st av de 8 jag behöver.
Har så vitt jag vet ingen enbart vvs butik här i stan som riktar sig mot privatkunder.
Vilket ilandsproblem..
Jag gjorde budgetvarianten.Pumba skrev:Tyvärr bor jag inte i Jönköping, bara i Jönköpings län, det där är nått gamalt som följt med sen jag registrerade mig här.
Vilket ilandsproblem..
Hundbajspåsar och tejp
Funka fint fint
Klicka här för att svara