Hej!

Hur ska man skydda fönstret mot solen så att det inte värmer upp lägenhetens innetemperatur? Ute gardiner?

Fastigheten godkänner inte att använda sig av markis.

Tack på förhand!
 
Jag funderar på att testa Foliekniven.se och deras solfilm för fönster
 
BirgitS
Persienner mellan rutorna är väl det klassiska.
 
Hjälper ju extremt lite emot värme dock
 
BirgitS
Nja, vid soligt väder hos oss är det flera graders temperaturskillnad i rummen med stora västerfönster när vi kommer från jobbet beroende på om vi har fällt persiennerna på morgonen eller inte.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.