5 203 läst ·
5 svar
5k läst
5 svar
Skumgummilist?
Var nere på en större bygghandel, ingen nämnd ingen glömd, och kikade runt efter diverse prylar som man alltid saknar. Inne på takavdelningen fick jag syn på en bit skumgummi som tydligen skulle användas när man la nytt tak.
Nyfiken och frågvis som jag är hojtade jag dit närmsta intet ont anande stackare ur personalen med 100 frågor om denna produkts användning men tji fick jag för han hade ingen aning om VAD man skulle ha det till, bara att den var absolut nödvändig när man bytte tak.
Så, vad har man en skumgummilist med vågform till? :x
Har givetvis provat att googla men det gjorde mig inte ett dugg klokare över användningsområde, dock vet jag numera vad en kinesisk dvärgvaktel är... (internet är outgrundligt)
Nyfiken och frågvis som jag är hojtade jag dit närmsta intet ont anande stackare ur personalen med 100 frågor om denna produkts användning men tji fick jag för han hade ingen aning om VAD man skulle ha det till, bara att den var absolut nödvändig när man bytte tak.
Så, vad har man en skumgummilist med vågform till? :x
Har givetvis provat att googla men det gjorde mig inte ett dugg klokare över användningsområde, dock vet jag numera vad en kinesisk dvärgvaktel är... (internet är outgrundligt)
Mellan nockplåten och takplåten. Förutsatt att listen har ungefär samma profil som takplåten
Klicka här för att svara