jogu007 #1 Medlem · 65 inlägg 16 sep 2022 22:10 jogu007 Medlem 65 inlägg 16 sep 2022 22:10 #1 Hej på er, Jag ska renovera en garderob och det finns någon for av isolerskum på vissa ställen (se bilder) Då jag ska måla och lägga golv undrar jag om jag kan ta bort skummet eller om det finns där av en orsak? Tack på förhand Jonathan Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #garderob #skum
Hej på er, Jag ska renovera en garderob och det finns någon for av isolerskum på vissa ställen (se bilder) Då jag ska måla och lägga golv undrar jag om jag kan ta bort skummet eller om det finns där av en orsak? Tack på förhand Jonathan
E EyEr0n #2 Hobbyelektriker · Värmland · 1 487 inlägg 16 sep 2022 22:12 EyEr0n Hobbyelektriker Värmland 1 487 inlägg 16 sep 2022 22:12 #2 Någon har väl tätat lite håligheter med fogskum. Du kan skära bort allt synligt skum, då det ändå inte gör någon nytta.
Någon har väl tätat lite håligheter med fogskum. Du kan skära bort allt synligt skum, då det ändå inte gör någon nytta.