M
Hej
Ska montera ett öppningsbart pvc-fönster (strl 9x10). Ska man använda sig av skum eller drevremsa? Tidigare monterade pvc-fönster i huset är skummade.
Isf, vilka produkter använder ni er av? Fönstret monteras med karmhylsa.
 
M
Såg ju riktigt smidigt ut!
Ska kolla upp i veckan (y)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.