Pratade med min målare som inte tyckte att man skall måla skugglisten svart i "skuggskenan" i övrigt så skall listen vara vit men det blir ju en mörkare skugga om man målar den svart på insidan. Vad tycker ni ?

 
Svärmor har gjort det...och hon är en hejjare på målning. Hon påstår att damm mm inte syns om man gör så.....dvs om det är listen i taket du pratar om, för det var den hon menade....
/aja
 
Ja sorry, visst är det taklisten
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.