Hej,

Jag bygger en friggebod. I helgen satte jag upp vindpapp, sedan luftapalt och sedan panel. När jag kollar innefrån nu så ser jag att vindpappen är ganska skrynklig vilket den inte var när jag satte upp den.

Det är inte helt tätt ännu så jag tänker att det kan vara fukten. Frågar är om det rättar till sig för just nu nuddar den panelen på några ställen.

Tack!
 
R
Bry dig inte , spelar ingen roll den ska bara täta mot vind
 
Gott, tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.