3 341 läst ·
11 svar
3k läst
11 svar
skruvdragare...
Har kört med det mesta (mycket dessutom) och kör nu med makita (12v 3,0ah) kanondragare för någotsånär vettig peng (ca 3000 + moms tror jag) i många fall kan jag förstå att man köper billiga maskiner men just dragarn skulle nog jag köpa mig en "riktig".
AEG är absolut inga skitmaskiner så de kan du lugnt köpa utan att vara rädd.
Det är dessutom inte särskilt konstigt att AEG och Milwaukee har samma batterifäste eftersom det är AEG som gör Milwaukee-maskinerna nu mera.
Dessutom är batterisystemet med att du kan ha batteriet åt de håll som passar bäst en mycket praktisk och anvädbar finess.
Det är dessutom inte särskilt konstigt att AEG och Milwaukee har samma batterifäste eftersom det är AEG som gör Milwaukee-maskinerna nu mera.
Dessutom är batterisystemet med att du kan ha batteriet åt de håll som passar bäst en mycket praktisk och anvädbar finess.
Produkter som diskuteras: "batterifäste"
Batterihållare 4-pack Griplis
Ordning på batterierna
237 kr inkl moms
Läs mer
Helt sant, aeg är helt ok, tillhör dom bättre "hobbydragarna".
Vi körde med atlas copco (nuv. milwaukee) innan vi bytte till makita och hade problem med batterierna som glappade efter ett tag (hände vid upprepade tillfällen), två axlar rök oxå. men det ska tilläggas att vi kör våra maskiner väldigt hårt!
Vi körde med atlas copco (nuv. milwaukee) innan vi bytte till makita och hade problem med batterierna som glappade efter ett tag (hände vid upprepade tillfällen), två axlar rök oxå. men det ska tilläggas att vi kör våra maskiner väldigt hårt!
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden