818 läst ·
7 svar
818 läst
7 svar
Skruvdragare
Medlem
· Västra Götaland
· 40 inlägg
Ja nu verkar det som min gamla Atlas Copco börjat ge upp. Håller på med ett ganska så stort altan och friggebods bygge. Ska snart börja skruva trallen så en ny hade varit på sin plats. Va ska man kolla efter? Jag har inte lust att lägga allt för mycket pengar på en ny. Runt 2000-2500:- e tanken. Va tusan ska man kolla efter. Storlek på batteri? M.m Vill ju inte att den ska vara för klumpig att bära runt på heller.
// Fredrik
// Fredrik
Nu har jag ju inte testat alla modeller i klassen, men jag är väldigt nöjd med min DSAL och vågar helt klart rekommendera den.
Fin balans, lätt och behändig, och stark nog för det jag hittills kastat för den.
Sent from my ST17i using Byggahus
Fin balans, lätt och behändig, och stark nog för det jag hittills kastat för den.
Sent from my ST17i using Byggahus
Redigerat:
Köpte själv Bosch GSR 18-2 LI på Maxi för 1599 och är otroligt nöjd. Det är en bantad version av 18 LI med compact - batterier och den lite enklare laddaren som laddar med 2 A. Dessutom sitter lampan inte i foten utan under chucken vilket kan vara lite irriterande. Storleken är otroligt trevlig, skruvade hela min nya altan (~ 20m2) på två laddningar (ungefär 650 skruv). Det enda som är lite synd är att man blir sugen på fler blå Bosch-grejer. 
Jag skrev för MIN del....skalman1 skrev:
Mao så passar den definitivt andra, kanske TS kanske inte....
Det är ju en superfin maskin som tyvärr är obekväm för mig att hålla, att sedan ToolAB har ett snålpaket med 1-timmes laddare betyd ju inte att maskinen är dålig.
Klicka här för att svara